Vermijd discussies over meerwerken

Een extra werkje doen bij een klant? Dat is meestal geen probleem. Maar om discussies achteraf te vermijden doe je er goed aan om die meerwerken éérst op papier te zetten.

Tijdens het uitvoeren van de werken kan het gebeuren dat je klant vraagt een aantal bijkomende werken uit te voeren zoals extra stopcontacten plaatsen of toch die slaapkamer ook mee te schilderen.

Of je wijst je klant op een mogelijks probleem dat beter meteen wordt aangepakt nu er toch al werken worden uitgevoerd.

In dat geval is er sprake van meerwerken. Om achteraf geen discussies te vermijden zet je dat beter op papier. Als lid van Embuild kan je hiervoor ons modelcontact gebruiken.

Toegang tot de bouwdatabank is exclusief voor leden van Embuild.

Ben je lid, maar vind je je inloggegevens niet meteen terug? Neem dan contact met ons op.

Modeldocumenten > Private opdrachten > B2C

Lid van Embuild Oost-Vlaanderen en vragen hierover? Contacteer ons.

Stel je vraag aan de juridische dienst

Vul uw ondernemingsnummer in met alleen cijfers (dus geen BE of puntjes). Geen ondernemingsnummer? Tik dan "0".