Uitstel voor verplichte elektronische facturatie bij overheidsopdrachten vanaf 3.000 euro

Uitstel voor verplichte elektronische facturatie bij overheidsopdrachten hoger dan 3000 euro

De invoeringsdatum voor elektronische facturatie bij overheidsopdrachten van meer dan 3.000 euro is uitgesteld tot 1 maart 2024.

Lancering van een bewustmakingscampagne met instructievideo's

Om je te helpen bij de overschakeling naar elektronische facturatie heeft de FOD Beleid en Ondersteuning een sensibiliseringscampagne gelanceerd met informatieve video's die je door het proces gidsen.

Elektronische facturatie biedt aanzienlijke voordelen

Elektronische facturatie biedt namelijk tal van voordelen: het bespaart geld, versnelt en automatiseert processen en vermindert tegelijkertijd fouten en verkort ook betalingstermijnen. Deze omschakeling naar e-facturatie is niet alleen een vereiste, maar ook een kans om de efficiëntie van je bedrijf te verbeteren.

Billtobox, een tool aangeboden door UnifiedPost

Embuild moedigt jou aan om je administratie meteen te digitaliseren. Daarom sloten wij een samenwerkingsakkoord met UnifiedPost en daarbij bieden wij de Billtobox-tool aan, een oplossing die voldoet aan de behoeften van de bouwaannemers en die zal meegroeien met de eisen van de sector.

Test de Billtobox-tool gratis

Wil je de Billtobox-tool ontdekken? Activeer je gratis Billtobox-testaccount en ontdek hoe je vlot en eenvoudig inkoop- en verkoopfacturen kunt versturen, ontvangen, betalen en delen met je boekhouder.

Krijg meer informatie over Billtobox

Lid van Embuild Oost-Vlaanderen en vragen hierover? Contacteer ons.

Vul uw ondernemingsnummer in met alleen cijfers (dus geen BE of puntjes). Geen ondernemingsnummer? Tik dan "0".