Woordvoerder en ambassadeur van de Belgische bouwsector

Woordvoerder van de Belgische bouwsector

Embuild knokt voor de belangen van álle Belgische bouwbedrijven op alle mogelijke politieke niveaus en in diverse adviesraden.

Hoe meer bouwbedrijven we vertegenwoordigen, hoe luider onze stem klinkt aan de onderhandelingstafels en hoe beter we de rechten en belangen van de bouwsector kunnen verdedigen.

Embuild is bovendien lid van het Verbond van Belgische Ondernemingen (VBO).

Ambassadeur

Als sectororganisatie neemt Embuild een ambassadeursrol op voor de bouwsector. Embuild neemt tal van initiatieven om het imago van de bouwsector op te krikken, zoals door de jaarlijkse organisatie van Open Wervendag en de lancering van het veiligheidscharter Safety My Priority.

Elk lid van Embuild verschijnt bovendien automatisch op de website Build Your Home; dé website waar particuliere klanten gemakkelijk en vlot een professionele vakman kunnen vinden.

Filter op:
15% van de bouwbedrijven vreest voor ontslagen
Teaser Image
Moeilijke jaren voor de bouw in het verschiet
Teaser Image
Zes keer Bouwnet: zes keer debat tussen aannemers en lokale politici
Teaser Image
Embuild reageert positief op "zwarte lijst" van malafide ondernemers
Verlenging 6% btw sloop en heropbouw schiet tekort om wooncrisis op te lossen
Teaser Image
Referendum over betaalbaarheid dient verder te gaan dan sociale woningbouw