Brics

Brics is het lerend netwerk van de Confederatie Bouw waar het delen van ervaringen, het aanscherpen van je skills als zaakvoerder en je netwerk vergroten binnen de bouwsector centraal staat.

Eén avond per maand ga je, samen met een vijftiental collega-aannemers, aan de slag rond een bepaald thema waar je als zaakvoerder van een bouw-kmo zeker mee te maken hebt. Denk maar aan fiscale en sociale inspectie, en tips om je personeel te motiveren.

Bovendien worden heel wat thema's in samenspraak met de groep bepaald. Dus heb je zelf een goed voorstel of worstel je met iets? Stel het voor en dan kan het gewoon aan bod komen.

Ik Brics

Brics is hét leertraject voor de bouwsector

Waar kmo-professionals uit de bouwsector elkaar ontmoeten, inspireren en adviseren.

• Ontmoet bouwondernemers uit je regio en bouw je netwerk uit
  • Spijker je kennis over de bouwsector bij
  • Laat je leiden door ervaren experts
  • Krijg tips & tricks van collega-aannemers

Geïnteresseerd om te groeien als bedrijfsleider en op een informele manier je netwerk binnen de bouwsector vergroten? Dan is Brics iets voor jou.

Ontdek meer over Brics
Brics is een initiatief van de Vlaamse Confederatie Bouw in partnerschap met het Vlaams Agentschap Innoveren en Ondernemen (VLAIO). Vlaanderen mag best wat ambitieuzer zijn als het aankomt op ondernemerschap. We hebben nood aan meer starters, meer blijvers en meer groeiers. Daarom wil VLAIO projecten op stapel zetten die ondernemers aanzetten tot, ondersteunen of begeleiden bij het ondernemen. Met de VLAIO-partners bundelen we onze krachten en middelen. De Vlaamse Confederatie Bouw maakt, samen met het Netwerk voor Innovatieversnelling in de Bouw (NIVB), deel uit van een netwerk van initiatieven waar ondernemers gebruik van kunnen maken. Samen voor #sterkondernemen.
Vlaio