Het eindejaarslijstje in 'De Oost-Vlaamse Aannemer'

DOVA 016 - De Eindejaarslijstjes

De laatste maand van het jaar is ingegaan en dus kijken we terug op dit vreemde jaar 2020 en richten we onze blik al op 2021

DOVA 016 - Eindejaarslijstje An Warrens
1. De coronapandemie buiten beschouwing gelaten, wat is er jou nog bijgebleven het afgelopen jaar?

Door de lockdown moesten vooral de getroffen sectoren creatief zijn om hun business verder te kunnen zetten. Ik heb enorm veel respect voor hun ondernemerschap. Ook de hulp en steun aan elkaar. Dit zal ik nooit vergoten.

An Warrens
Bestuurder KDS Bouw & Renovatie

DOVA 016 - Eindejaarslijstje Joris Verschueren
2. Van welk boek, toneelstuk, concert, radioprogramma, film of televisieserie heb je het meest genoten?

Een goede kennis raadde mij de boeken van Yuval Noah Harari aan. '21 lessen voor de 21ste eeuw' is een aanrader voor iedereen die een genuanceerd antwoord zoekt op de meest urgente vragen van onze tijd.

Joris Verschueren
Bestuurder Alu Verschueren

DOVA 016 - Cindy Verstraete
3. Wat was jouw persoonlijk hoogtepunt dit jaar?

40 jaar worden. Helaas heb niet de pannen van het dak gedanst, maar ik heb wél iets van mijn bucketlist kunnen afvinken: een duo parachutesprong. Een geweldig uitdagende en grensverleggende ervaring die nog lang zal nazinderen.

Cindy Verstraete
Zaakvoerder BC-Construct

DOVA 016 - Eindejaarslijstje Tom Walraet
4. Heb je je een doel gesteld voor komend jaar?

Deelnemen aan de marathon van Eindhoven in oktober 2021. Gezien, door de coronacrisis, de contactsporten werden verboden, ben ik met enkele vrienden gestart met hardlopen. Het gaat heel goed en geeft me veel voldoening.

Tom Walraet
Gedelegeerd bestuurder Altemp

DOVA 016 - Eindejaarslijstje Kathy Van Wynsberghe
5. Wat wens je onze lezers vooral toe voor 2021?

Het afgelopen jaar heeft heel wat teweeggebracht. Ik wens alle lezers, hun familie en vrienden vooral een goede gezondheid toe, zowel fysiek als mentaal. In 2021 gaan we samen voor sterk ondernemerschap!

Kathy Van Wynsberghe
Gedelegeerd bestuurder Go4Jobs Construct

Verder beantwoordden ook Karel Derde (voorzitter Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen en gedelegeerd bestuurder van Derde Construct), Claude Nijs (bestuurder P. Nijs) en Glenn Goeman (zaakvoerder G-build) de vijf vragen van ons eindejaarslijstje.

Lees binnenkort alle antwoorden in de decembereditie van ons ledenmagazine 'De Oost-Vlaamse Aannemer'