Vakantiekalender bouw 2023 voor Oost-Vlaanderen

De vakantiekalender bouw 2023 voor Oost-Vlaanderen is definitief goedgekeurd door de sociale partners. Voor onze provincie is er een vakantiekalender voor de kantons Lokeren en Hamme, en een vakantiekalender voor de rest van Oost-Vlaanderen.

Je volgt deze regionale vakantiekalender?

De Confederatie Bouw licht de verschillende regionale directies in over het regionale collectieve verlofakkoord. Als lid van de Confederatie Bouw moet u zelf niets meer ondernemen. In het arbeidsreglement moet wel vermeld staan dat de onderneming de regionale vakantieregeling volgt.

Je wil afwijken van de vakantiekalender?

Indien je een bedrijfseigen verlofakkoord afsluit in de onderneming met de syndicale delegatie, of anders met alle werknemers, dan neem je de data van collectieve sluiting op in het arbeidsreglement.

Lid van Embuild Oost-Vlaanderen? Vraag de vakantiekalender bij ons op.

Stel je vraag aan de sociaaljuridische dienst

Vul uw ondernemingsnummer in met alleen cijfers (dus geen BE of puntjes). Geen ondernemingsnummer? Tik dan "0".
Els Van Heck - adjunct-directeur Embuild Oost-Vlaanderen

Els Van Heck