Stem op Nele Van Damme (Upgrade Estate) als Sustainability Professional

Stem vóór 24 februari op Nele Van Damme (co-CEO van Upgrade Estate) voor de Sustainability Professional 2022 Award.

Nele Van Damme

Nele Van Damme, co-CEO van het Gentse Upgrade Estate, is een van de drie finalisten voor de Sustainability Professional 2022.

'Upgrade Estate voorziet en beheert duurzame huisvesting voor studenten, jonge professionals en kmo’s. Duurzaamheid en maatschappelijke meerwaarde zijn geïntegreerd in al onze activiteiten. Bedrijven kunnen én moeten het verschil maken. In 2021 introduceerden we een duurzaamheidscharter en legden we de basis van een Net-Zero 2035 klimaatplan. Daarmee willen we onze eigen operationele processen en de opwaartse waardeketen decarboniseren.'

Nele Van Damme, Upgrade Estate

Stem op Nele voor de Sustainability Professional 2022 award

De Sustainability Professional Award

In de bedrijfswereld wordt vandaag steeds meer gewerkt rond ‘Sustainability’. Logisch omdat de onderneming van de toekomst per definitie duurzaam moet zijn, anders kan ze niet blijven bestaan. Duurzaamheid is immers niet langer een keuze, maar een noodzaak om te kunnen groeien in deze snel veranderende wereld. Meer nog: het gaat om een hedendaagse manier van ondernemen met respect voor de leefbaarheid van mens en planeet.

Bovendien is duurzaamheid geen afgelijnd concept, maar een begrip dat voortdurend evolueert: het is een manier van zijn, van werken en voortdurend vooruit kijken om effectief en efficiënt bij te dragen tot een betere samenleving en gezonde wereld.

Evident dat bedrijven met een sustainability-plan de nodige meerwaarde kunnen creëren om de SDGs of Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties mee te realiseren.

Heb je ook nieuws dat je wil delen? Laat het ons weten.

Deel jouw nieuws via ons ledenmagazine