S-waarden vanaf 1 februari 2022

I-waarde en I2021-index

De S-waarden en de gedetailleerde tabel van de sociale lasten zijn te downloaden van onze databank.

S-waarden

De S-waarden, geldig vanaf 1 februari 2022, zijn beschikbaar op de website. Zij houden rekening met de gewijzigde sociale lasten vanaf 1 februari 2022, waarin de verrekening is gebeurd van de verhoging van de patronale tussenkomst in de verplaatsingskosten.

Voor de bouw (PC 124) is de volgende aanpassing van de S-waarden voorzien op 1 april 2022 (aanpassing aan de trimestriële indexering van de lonen en de eventuele gewijzigde sociale lasten). Zij zullen tegen 11 april 2022 beschikbaar zijn.

(+) Download de S-waarden van onze website

Toegang tot de bouwdatabank is exclusief voor Confederatie Bouw-leden.
Ben je lid, maar vind je jouw inloggegevens niet meteen terug? Neem dan contact met ons op.

Tabel sociale lasten

De volledige gedetailleerde tabel van de sociale lasten - voor PC 124 - is eveneens van onze website te downloaden.

(+) Download de tabel sociale lasten

Toegang tot de bouwdatabank is exclusief voor Confederatie Bouw-leden.