Vertel over je bedrijf, projecten of deel je ondernemersverhaal

Microfoon - Zet je bedrijf in de spotlights - DOVA (original)

Pak uit met een van je recente projecten of een leuk nieuwtje, toon je bedrijf of vertel jouw ondernemersverhaal in ons ledenmagazine.

De Oost-Vlaamse Aannemer - ledenmagazine van Embuild Oost-Vlaanderen

Bedrijf in de kijker

Stel jouw bouwbedrijf voor aan alle leden van Embuild Oost-Vlaanderen, Oost-Vlaamse openbare besturen en onderwijsinstellingen, en heel wat partnerorganisaties.

Deel jouw ondernemersverhaal

In onze rubriek 'Het portret' belichten we niet alleen het bedrijf, maar gaan we ook dieper in op het ondernemersverhaal of tonen we de man of vrouw achter de aannemer.

Nieuwtje

Heb je een leuk nieuwtje? Heb je een investering of overname gedaan? Heb je een award gewonnen of was je ervoor genomineerd? Of nog iets anders? Wij delen graag jouw leuk nieuws via ons ledenmagazine.

Project

We tonen graag mooie bouwprojecten van onze leden. Heb je recent een bouwproject afgerond en heb je daar mooie foto's van? Laat het ons weten.

De Oost-Vlaamse Aannemer

• De Oost-Vlaamse Aannemer is het gratis ledenmagazine voor de leden van Embuild Oost-Vlaanderen
  • Het verschijnt vier keer per jaar (maart, juni, september en december) op een oplage van 3.700 exemplaren
  • Als lid van Embuild Oost-Vlaanderen kan je hierin gratis in verschijnen