Nieuwe kantoren voor Algemene Bouw Maes

In een bocht van de Schelde realiseert projectontwikkelaar Alides de nieuwe Gentse stadswijk LUX/Forum waar wonen (LUX) en werken (Forum) hand in hand gaan. In een van de zeven nieuwe bedrijfsgebouwen nam onder meer Algemene Bouw Maes zijn intrek.

Harmonieuze werkomgeving

Voor de inrichting van het kantoorgebouw van Algemene Bouw Maes - dat Anguli werd gedoopt - werd qua kleuren en materialen gemikt op een corporate uitstraling. Het bouwteam beoogde een harmonieuze werkomgeving waar zowel in team als individueel gewerkt kan worden. De interieurvormgevers van vanhout.pro interieur, zusterbedrijf van Algemene Bouw Maes wisten deze visie om te zetten in een stijlvol interieur.

Er werd gekozen voor warme aardetinten en materialen die verwijzen naar de natuur. Het meubilair en de lambrisering werden vervaardigd in tinten zoals Minnesota Oak, Tea Leaf en zwart met houtstructuur. Verder kwamen er accessoires in brons en tabletten in composiet en natuursteen, in zachtgrijze tinten.

Details zoals de gestoffeerde zitbanken in donkergroen fluweel en in een okergele tint, zorgen ervoor dat het totaalplaatje klopt. De open landschapskantoren zijn subtiel onderverdeeld in verschillende ruimtes dankzij scheidingswanden. Zo ontstaan naast werkruimtes ook coffee corners en zogeheten cosy corners.

Lees binnenkort meer over dit project in ons ledenmagazine

Lid van de Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen en wil je ook gratis in De Oost-Vlaamse Aannemer verschijnen?
  • Pak uit met een recent afgewerkt project.
  • Stel je bouwbedrijf voor.
  • Leid je een boeiend bestaan, heb je een interessante kijk op het leven, een spannende hobby of wil je gewoon je ondernemersverhaal kwijt?
  • Genomineerd voor een award? Een overname gedaan, een grote investering of ga je uitbreiden?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Deel jouw nieuws via ons ledenmagazine