Nele Van Damme is Sustainability Professional 2022: 'Wat een fijne erkenning!'

Nele Van Damme is Sustainability Professional 2022

Op donderdag 24 februari 2022 werd het zevende Sustainability Professional event georganiseerd door Time4Society en het VBO. Nele Van Damme won in de categorie "Nederlandstalig", Bruno Van Steenberghe voor "Franstalig".

Nele Van Damme is Sustainability Professional 2022

Nele Van Damme, co-CEO van ons Gentse lidbedrijf Upgrade Estate won de Sustainability Professional 2022 Award in de categorie Nederlandstalig.

'De jury oordeelt dat Nele van Damme een erg inspirerend voorbeeld voor duurzaamheid neerzet en daarom de titel met glans verdient. Door haar prestaties op het vlak van duurzame huisvesting en mentale coaching voor studenten, maar ook door de ondersteuning van jonge professionals en KMO's, zet ze een voorbeeld van duurzame woon-en werkvoorzieningen op de markt. Ze geeft stakeholders een centrale rol en versterkt eveneens hun ecosysteem.'

In de categorie Franstalig ging Bruno Van Steenberghe, Managing Director van Kalani, met de award naar huis.

(Foto's © Luc Hilderson)

Heb je ook nieuws dat je wil delen? Laat het ons weten.