Interviewreeks 'Bouwen aan internationaliseren': Danilith

Werken in het buitenland

De Vlaamse Confederatie Bouw interviewde topmensen van bouwbedrijven die hun best practices en uitdagingen bij het internationaliseren van hun bouwactiviteiten uitgebreid toelichten.

Lucas Delmulle van ons lidbedrijf Danilith vertelt over hun ervaringen in de buurlanden Nederland en Frankrijk waar ze sinds de jaren negentig actief zijn: 'Een Nederlander staat zeer positief tegenover het prefab-verhaal, dus daar worden we gezien als een luxe villabouwer. In Frankrijk is de algemene bouwkwaliteit wat lager, daar bouwen we voor mensen die op zoek zijn naar kwaliteit.'

Bekijk het volledige interview met Lucas Delmulle

Werken uitvoeren in het buitenland

Steek je zelf de landsgrenzen over om in onze buurlanden (of zelfs verder) werken te gaan uitvoeren? Of speel je met dat idee?

De Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen ondersteunt en informeert je over de specifieke regelgeving voor het uitvoeren van bouwwerken.