Henry Van de Velde Lounge

De Henri Van de Velde Lounge is een moderne, lichtrijke zaal aangekleed met warme, natuurlijke materialen en comfortabele zitbanken. De flexibiliteit van de zaal laat u toe om hier een vergadering, overlegmoment, opleiding of netwerkevent te organiseren in een aangename en moderne setting.

De maximumcapaciteit van de zaal is afhankelijk van de maatregelen die worden opgelegd in de strijd tegen het coronavirus. In de onderstaande beschrijving vind je de standaarduitrusting in niet-coronatijden.

Standaardopstelling

Standaardopstelling: moduleerbare ovalen tafel voor 25 personen

In de standaardopstelling zijn telkens tafels en stoelen voorzien. De gebruiker zorgt ervoor dat deze opstelling behouden blijft bij het verlaten van de zaal. Een afwijkende opstelling zonder tafels (theateropstelling) of met tafels in een andere vorm, is mogelijk mits een supplement van 80 euro per zaal.

Standaarduitrusting

• Geluidsinstallatie
  • Whiteboard
  • Microfoon-Audio

• Voor- of namiddag: € 560
  • Hele dag: € 830
  • Avond of lunch: € 720

Bovenstaande prijzen zijn exclusief btw en geldig voor de standaardopstelling. Voor een afwijkende opstelling wordt een supplement van 80 euro aangerekend. De prijzen zijn geldig tot en met 31 augustus 2022.

We voorzien een ruim aanbod aan cateringopties in onze stijlvolle bar voor de deelnemers van een opleiding. Gaande van een klassieke broodjeslunch tot walkingdinner.

Ontdek onze cateringopties