Ga met korting naar Walibi, Bellewaerde en de Plopsaparken

Maak gebruik van het ledenvoordeel via Confederatie Bouw

Deze zomer met het gezin naar een pretpark? Koop je tickets aan voordeeltarief, exclusief als lid van de Confederatie Bouw, en maak gebruik van onze andere ledenkortingen.

Plan je deze zomer een bezoekje aan Bellewaerde, Bellewaerde Aquapark, Walibi, Aqualibi of een van de Plopsaparken? Koop dan jouw toegangstickets aan voordeeltarief, exclusief via de Confederatie Bouw.

Have fun!

Ga naar Bellewaerde, Bellewaerde Aquapark, Walibi, Aqualibi en de Plopsaparken aan voordeeltarief!

Ontdek alle ledenvoordelen

Behalve goedkopere toegangskaarten voor pretparken, heeft de Confederatie Bouw heel wat mooie kortingen onderhandeld voor diverse producten of diensten. Een greep uit het aanbod:

• 33% korting op een TenderWolf-abonnement; de volautomatische aanbestedingendatabank
  • 10% korting op je kantoormateriaal en -uitrusting
  • 10% korting voor het verwijderen van gevaarlijke afvalstoffen
  • Korting op diesel en benzine met de GO-tankkaart
  • Korting op medisch materiaal
  • Diverse kortingen op IT soft- en hardware

(© Foto: Walibi Belgium)

Neem een kijkje op de Confederatie Bouw-website voor het volledige aanbod aan ledenkortingen. Bestellingen gebeuren steeds via de Confederatie Bouw.