Blader door het eerste magazine van 2021

DOVA 017 - overzicht

We zijn het jaar gestart met een opgefriste website - en eindelijk responsive - en daar hoort een fris ledenmagazine bij. Een beetje anders qua uitzicht, maar nog steeds hetzelfde concept: een combinatie van informatie en ledennieuws.

DOVA 017 - cover

Maak kennis met het bedrijf Rewind en Yoran Overdulve die de nieuwe voorzitter is van het jongerenplatform. Philippe D'hauwe onthult de uitbreidingsplannen voor Renopacif dat binnenkort 30 jaar bestaat en Claude Nijs vertelt over de werkgroep Erfgoedrestauratie waar hij de eerste voorzitter van is. Onze leden Arcoon en Naessens P stellen een recent project voor, terwijl Joost Callens de nieuwe bouwgroep Camino aankondigt.

Reyns Advocaten focust op de risico's die verbonden zijn aan het opsplitsen van contracten om de Woningbouwwet te omzeilen, we geven nog eens een overzicht van de regels rond Checkinatwork en informeren je aan de hand van een handige FAQ over de specifieke 6% btw-regelgeving voor sloop en heropbouw.

(+) Het ledenmagazine doorbladeren is exclusief voorbehouden voor Confederatie Bouw-leden.

(+) Blader door ons ledenmagazine

Lid van de Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen en wil je ook gratis in ons magazine verschijnen?

• Pak uit met een recent afgewerkt project.
  • Stel je bouwbedrijf voor.
  • Leid je een boeiend bestaan, heb je een interessante kijk op het leven, een spannende hobby of wil je gewoon je ondernemersverhaal kwijt?
  • Genomineerd voor een award? Een overname gedaan, een grote investering of ga je uitbreiden? Wij delen graag jouw nieuws met onze leden.

Neem snel contact met ons op.