Blader door de juni-editie van ons ledenmagazine

De Oost-Vlaamse Aannemer 018

Vorige week zat De Oost-Vlaamse Aannemer in de bus van onze leden, vandaag kan je ons magazine ook digitaal lezen.

In het juninummer van ons ledenmagazine brengen we zoals steeds een mix van adviesstukken en ledennieuws.

Het ledenmagazine inkijken is exclusief voorbehouden voor Confederatie Bouw-leden.

Vind je jouw inloggegevens niet meteen terug? Neem dan gerust contact met ons op.

In deze editie van ons magazine lees je meer over:

• De erkenning als aannemer voor overheidsopdrachten dat dit jaar 30 bestaat
  • De verlenging van de termijn van het UBO-register
  • De "spelregels" bij zieke werknemers en het gewaarborgd loon

Je ontdekt ook meer over de Topics-trajecten waar je als ondernemer in de bouwsector je kennis bijspijkert over innovatieve technologieën zoals circulair bouwen, geothermie en BIM.

Ledennieuws

In het magazine brengen we ook twee recente projecten uitgebreid in beeld: een renovatieproject van Bouw-iD en het nieuwbouwkantoor van Algemene Bouw Maes.

Daarnaast hadden we een uitgebreid gesprek met Jan Pollyn en Jana Bastiaen (Pollyn BV), Johan Van der Stadt en Sven Aerts (Wycor), en Pieter De Sutter en Florian Nachtergaele (Roelandt Interieurbouw).

Lid van de Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen en wil je ook gratis in De Oost-Vlaamse Aannemer verschijnen?
  • Pak uit met een recent afgewerkt project.
  • Stel je bouwbedrijf voor.
  • Leid je een boeiend bestaan, heb je een interessante kijk op het leven, een spannende hobby of wil je gewoon je ondernemersverhaal kwijt?
  • Genomineerd voor een award? Een overname gedaan, een grote investering of ga je uitbreiden?

Deel jouw nieuws via ons ledenmagazine