Arcoon gaf jaren vijftig-woning strakke en tijdloze look

Arcoon II

Minimalistische lijnen en materialen met een natuurlijke uitstraling zorgen voor een symbiose tussen interieur en exterieur.

Deze lichtrijke jaren vijftig-woning in het groene Mariakerke werd gerenoveerd met behoud van het authentieke karakter van de woning. Minimalistische lijnen en materialen met een natuurlijke uitstraling, zorgen voor een symbiose tussen interieur en exterieur.

Na een uitgebreide bespreking met de klant, vertaalde Arcoon diens wensen naar een ontwerp waarin de sterke punten van de woning werden geaccentueerd. Die ruimtes werden heringedeeld en optimaal benut om een open, karaktervol concept te bekomen.

Ontdek binnenkort meer over dit project in ons magazine De Oost-Vlaamse Aannemer

Lid van de Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen en wil je ook gratis in ons magazine verschijnen?

• Pak uit met een recent afgewerkt project.
  • Stel je bouwbedrijf voor.
  • Leid je een boeiend bestaan, heb je een interessante kijk op het leven, een spannende hobby of wil je gewoon je ondernemersverhaal kwijt?
  • Genomineerd voor een award? Een overname gedaan, een grote investering of ga je uitbreiden?

Neem snel contact met ons op!

Deel jouw nieuws via ons ledenmagazine