Algemene Bouw Maes en Bio-Dynamics pakken prijs op Belgian Construction Awards

2021 Belgian Construction Awards - Algemene Bouw Maes

Op donderdag 6 mei organiseerde Bouwkroniek de awardshow van de Belgian Construction Awards. Onze lidbedrijven Algemene Bouw Maes en Bio-Dynamics vielen in de prijzen.

BIM Award for an Industrial Tertiary and Residential Project

Algemene Bouw Maes (Groep Van Roey) pakte de eerste prijs in deze categorie met hun project 'Networks Gent'.

Networks Gent is het nieuwste project van Banimmo waar mobiliteit, ondernemingen, mensen, faciliteiten en gebouwen met elkaar in verbinding staan.

Op The Loop in Gent, vlak naast de kantoren van VMM en Deloitte worden nieuwe moderne kantoren ontwikkeld. De eerste twee gebouwen “ONE” en “TWO”, respectievelijk 6.011 en 9.242 m² groot, zullen bestaan uit zeven bouwlagen. Met kantoren te huur vanaf 400 m² maakt Networks Gent het bovendien mogelijk om als bedrijf te groeien, of te krimpen, samen met uw kantoorruimte.

CAAAP (Artes Group) pakte het zilver met het project 'Abijbeke', Sweco Belgium moest tevreden zijn met brons met hun project 'ArcelorMittal Hefbalkoven'.

© Bouwkroniek / Belgian Construction Awards
2021 Belgian Construction Awards - Algemene Bouw Maes

Snelste groeier in de bouw

Op basis van de cijfers van Trends, reikte Bouwkroniek een prijs uit voor de snelste groeier in de bouw. Dat werd Woningen Compère.

Ons lidbedrijf Bio-Dynamics uit Deinze werd tweede, Stadsbader finishte als derde.

© Bouwkroniek / Belgian Construction Awards
2021 Belgian Construction Awards - Bio-Dynamics

Heb je ook nieuws? Deel het met ons